Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.



 
InícioProcurarÚltimas imagensRegistarEntrar

 

 New maps

Ir para baixo 
AutorMensagem
returnnew




Mensagens : 2
Data de inscrição : 26/05/2008

New maps Empty
MensagemAssunto: New maps   New maps Icon_minitimeSeg maio 26, 2008 10:50 pm

Boa noite podiam-me dar uma ajuda... quais os passos de como colocar novos mapas a funcionar no sever war-fusion sem ser os que vêm de raiz?
Já procurei por tudo que é lado e não encontro uma resposta deve ser uma coisa tão simples que nem aparece na net, eu enviei os mapas para o server e coloquei-os nas pastas /usermaps/map_"nome do map" em /zone/english/mp_"nome do mapa" /Mods/mp_"nome do mapa" nestes directorios todos e mesmo assim não funcionam nem aparecem no rcon em (mapas) o que tenho que fazer...será que tenho que adicionar alguma linha de comando em algum ficheiro li um manual em algures na net mas não consegui por isto a funcionar.
agradeço a ajuda.
Deixo aqui o tal manual se alguém conseguir fazer alguma coisa...

Manual

I want a custom map on my CoD4 server! How to?

Intro
With the CoD4 Mod Tools people can make custom maps and after installing that on your CoD4 server you can play in that maps.
Having custom maps on your server is nice, but remember that the server must be unranked and you 're advised to use redirect downloading. In this topic I explain how to install a custom CoD4 map on your server.

You can download custom maps anywhere on the Internet, just google on 'CoD4 Custom Maps'.

Here some nice website(s):
http://www.codutility.com/ (Registering required)
http://callofduty.filefront.com/file...uty_4;116index (No maps yet)
Installation
First, make your server unranked, because using a mod is required for using custom maps! You can make your server unranked by adding the following to your servers commandline: +set fs_game mods/modwarfare
Make sure that folder exists, including the ModWarfare files and the config-files.
Make a new folder in your CoD4 root directory: usermaps. For every map you have to make a subfolder in usermaps, and name it the same as the map name. For example: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\usermaps\mp_subway
Place the custom map-files (1 or 2 .FF files and 1 IWD-file) in that folder.
Restart your server. You can change map by using the command /rcon map mp_subway (after logging in to your rcon using /rcon login xxx)
You can add the new map to the maprotation, but don't forget the rules: gametype xxx map mp_xxxx.


Última edição por returnnew em Ter maio 27, 2008 10:23 pm, editado 1 vez(es)
Ir para o topo Ir para baixo
returnnew




Mensagens : 2
Data de inscrição : 26/05/2008

New maps Empty
MensagemAssunto: New maps   New maps Icon_minitimeTer maio 27, 2008 10:16 pm

Boas, novamente
não esta cá ninguém? affraid
scratch
Ir para o topo Ir para baixo
 
New maps
Ir para o topo 
Página 1 de 1

Permissões neste sub-fórumNão podes responder a tópicos
 :: Tutoriais e Configurações-
Ir para: